Mgr. Monika Čuhelová

Psycholožka – individuální, skupinová a týmová práce s dospělými, rodiči, pěstouny, dětmi a dospívajícími

  • Školní psycholožka- částečný úvazek (od 2016), spolupráce s více školami, nyní na ZŠ Felberova Svitavy

  • OSVČ – psychologické poradenství, diagnostika a lektorská činnost (od 2012)

  • Oborná expertka v různých projektech, 9 let ředitelka NNO (2007 – 2015)

  • Spolupráce - Dobrá rodina, Děti patří domů, ZŠ a MŠ Sokolovská, ZŠ Telecí, LŠ Jelínek, LŠ Napísek, Minerva21, Síť mateřských center, Mansio, CEMA, InHelp, Svaz tělesně postižených, Agrokonzulta, či OSPOD po celé republice

  • Pracuje také s metodami FIE, LPAD

  • Oblíbená témata: osobní rozvoj, změna, rodičovské kompetence, emoční inteligence, podnikání, řízení času, vzdělávání dětí a dospělých, růstové myšlení 

    Osobní mise – „alespoň trochu zlepšovat svět kolem sebe“, přičemž za „zlepšováním světa“ nevidí jen velké činy, ale i malinké akce – pomoci rodičům, aby nemuseli křičet na své děti, umět být autentická ve všech životních rolích, hodně se smát…

Reference

Krásný a moc užitečný a hodně přínosný - děkuji, děkuji :-D
účastnice webináře
Děkuji, výjimečný seminář. Ráda bych si poslechla ještě jednou. :-)
účastnice webináře
Moc pěkný seminář. Určitě některé aktivity využiji. A děkuji za zajímavé tipy na knihy.
účastnice webináře
Moc Vám děkujeme za krásný seminář. ???? Jsem ráda, že dostaneme prezentaci k dispozici, protože mnoho z uvedených technik využiji v praxi. Především pro mě bylo přínosné poznání, že je dobré hovořit o emocích prostřednictvím jiné osoby (plyšáka) a dát dítěti ujištění, že stejné emoce jako ony prožívají i jiní.
účastnice webináře
"Děkuji moc, za sebe jako matku i učitelku!"
Michaela Sušková
"Moc děkuji za krásný webinář."
Jana Šonková
"Děkuji za nádherné zamyšlení se nad naší prací učitele."
Jana
"Moc děkuji za úžasný webinář."
Martina Odložilíková
"Moc děkuji za velmi přínosný webinář!!! Bylo to super."
Pavlína Trnková
"Děkuji za pěkný webinář."
Romana Mencová
©2015 Životní vzdělávání z.s.