Zpětná vazba, evaluace a hodnocení žáka

Dobrému klimatu ve třídě sluší symetrie. Když může hodnotit učitel, proč by nemohl hodnotit žák?

Hodnotit sám sebe, svého spolužáka nebo svého učitele. Jak to lze udělat? Celkem jednoduše a navíc si žák u těchto technik rozvíjí své dovednosti. 

Ukažme si nejrůznější způsoby, kterými může žák ve školní třídě vyjádřit své mínění o věcech kolem sebe, včetně vyučování. 

Základní informace

  • Cena: 200 Kč za osobu (nejsme plátci DPH), pro platbu z SK 8 Euro
  • Termín:
    • 7. 12. 2017 ZRUŠENO
    • Uzávěrka přihlášek je 5 dní před termínem webináře. Pokud je dostatečný počet přihlášených a webinář se bude konat, je možné se pak přihlásit i v den jeho konání, pokud jsou volná místa.
  • Místo: webinář (online kdekoliv přes internet - z domova či ze školy)
  • Maximální počet účastníků: 22 osob
  • webinář nemá akreditaci MŠMT
  • Pro koho je webinář určen:
    • pro pedagogy ZŠ, SŠ, SOU a ZUŠ

 Co je to webinář a jaké jsou požadavky na hardware a software?

 Webinář je online seminář - způsob internetové komunikace a vzdělávání přes Internet .

 Více informací najdete zde >>

 

Přihlašovací formulář

Pro přihlášení na webinář vyplňte prosím objednávku.

Máte-li problém s příhlášením, nebo nezobrazuje-li se Vám přihlašovací formulář, kontaktujte nás prosím telefonicky či emailem, kontakty ZDE.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+ Sdílet na Twitteru
Máte dotaz?
Chcete seminář na míru pro vaši školu?
Silvie Serbousková

Zavolejte mi a ráda vám odpovím na všechny dotazy.

Silvie Serbousková
T: 605 961 570
E: seminare@zivotnivzdelavani.cz
Mgr. Robert Čapek, Ph. D.

Mgr. Robert Čapek, Ph. D.

pedagog, psycholog a didaktik

Detail lektora

Reference lektora

Minimálně proto bych jej doporučil, že nastínil existenci jiné cesty nebo existenci více cest při hodnocení žáků a přinutil mě k přemýšlení nad danou problematikou, která je teď na konci roku velmi aktuální. Pan lektor byl připravený a o dané problematice hodně věděl. Velmi oceňujij jeho konkrétní příklady z praxe a výuky u jednotlivých a procházených témat.
Vlastimil Prachař, Purkyňovo gymnázium Strážnice
Zajímavé téma. Nutí k přemýšlení, zda zažitý způsob klasifikace je ten jediný správný.
Jana Straková, Mgr. ZŠ Jana Husa Písek
Pan Čapek má neotřelý způsob myšlení a přístupu k dětem. Seminář se mi líbil, ale za jednu hodinu se toho moc zvládnout nedá. Děkuji a budu se těšit na další semináře.
Šárka Třísková, Mgr., Vysočina Education
Pan lektor se výborně připravil na webinář, svoje názory měl podložené svými zkušenostmi a ověřené praxí. Byl ochoten reagovat na názory a dotazy účastníků webináře, radil, jak se zachovat, aby učitel mohl uplatňovat doporučený způsob hodnocení žáků.
Jitka Panglová, Mgr.
©2015 Životní vzdělávání z.s.