Mgr. Dana Svobodová

lektorka, supervizorka ŠVP, kouč

Od své první třídy jsem chtěla být učitelkou. Můj sen se mi splnil v roce 1978, po maturitě na

gymnáziu. Během své praxe jsem dálkově vystudovala pedagogickou fakultu.


Pracovala jsem i ve „vyrovnávací třídě“ (žáci s poruchami učení a chování). Později jsem pracovala

jako ředitelka malotřídní školy, také jako odborná pracovnice na krajském úřadu.


Touha pracovat s žáky byla tak silná, že jsem se do školy opět vrátila jako zástupkyně ředitele školy.

Bylo to v době první tvorby školních vzdělávacích programů. V této době jsem současně začala i lektorovat.


V roce 2008 jsem se rozhodla odejít ze školy „na volnou nohu“. Od té doby jsem lektorkou celoživotního vzdělávání

implementátorkou společného vzdělávání, byla jsem externí spolupracovnice ČŠI v projektu INSPIS.


Ve své lektorské činnosti se zaměřuji zejména na rozvoj čtenářské gramotnosti, metody efektivního učení, 

skupinovou a kooperativní práci, projektovou výuku, hodnocení žáků, inkluzivní vzdělávání.

Reference

"Nevíte si rady s novou dokumentací (PLPP, IVP)? Tápete v práci s žáky se zvláštními vzdělávacími potřebami? Chcete se zorientovat v podpůrných opatřeních? Bojíte se inkluze? Pak navštivte tento seminář..."
Kateřina Nikolová, PhDr., ZŠ Zvoleněves
"Seminář objasnil problematiku inkluze, legislativu, zdroje informací."
účastník semináře
"Skvělý seminář seznamující s teorií i praxí. Lektorka byla komunikativní s vstřícným přístupem. Nabídla nám metody přímé práce se žáky a seznámila nás s zákonnou normou."
účastník semináře
"Zajímavé nezáživné téma zábavnou formou. Výborné, děkuji."
Martina Lepičová, ZŠ a MŠ Středokluky
"Dozvěděla jsem se další informace k podpůrným opatřením. Lektorka byla velmi dobře připravená, milá, vstřícná."
účastník semináře
"Při semináři se naučíte / ujasníte si, jak doplnit Plán pedagogické podpory, opatření a žádost o vyšetření, legislativu, práva a povinnosti pedagogů."
Mgr. Christiana Mina, Základní škola Marjánka, Praha 6
"Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací ohledně přístupu k žákům obecně i o inkluzivním vzdělávání. Lektorka má velmi citlivý ryze profesionální přístup. Úžasný seminář, velmi milým a lidským způsobem nám byly zprostředkovány informace. Seminář je velmi přínosný, zvláště pro ty učitele, kteří nemají ten správný přístup k dětem, které jsou do jejich třídy zařazeny."
Simona Benedetti, Základní škola Marjánka, Praha 6
"Výstižné pojmenování a předvedení pojmu INKLUZE. V čem je změna od 1.9.2016, nápady a témata, jak dále pracovat. Jasné a srozumitelné vysvětlení problému s použitím názorných příkladů a předvedení. Snaha o zodpovězení všech otázek."
Mgr. Naděžda Rybková, Základní škola Slaný
©2015 Životní vzdělávání z.s.